Op 11 december 2024 presenteerden Mark en Paul, oprichters van BouwApp, een webinar om terug te blikken op een jaar vol hoogtepunten en nieuwe ontwikkelingen. Hier delen we de belangrijkste hoogtepunten en nodigen we je uit om de webinaropname hier terug te kijken.
Persoonlijke hoogtepunten
Aan het begin van de webinar deelden Mark en Paul hun persoonlijke hoogtepunten. Voor Paul sprong het contact met de eindgebruikers van de app eruit. Vooral de interacties met volgers die recensies achterlieten in de appstores. Mark genoot vooral van het intensieve contact met de app-beheerders en de vele ideeën die zij aandroegen voor verbeteringen, wat het platform nog geschikter maakte voor participatie.
Teamuitbreiding
Een hoogtepunt voor beide heren was de groei van het team. Drie nieuwe teamleden, Janneke (copywriter), Suzet (customer success) en Sayrona (financiële administratie), hebben zich aangesloten. Een letterlijk hoogtepunt was het teamuitje waarbij de durfallen abseilden van de Euromast. Het team dat normaal over de hele wereld verspreid zit, verzamelde zich in Rotterdam voor teambuilding en vooral een hoop gezelligheid.
2024 in cijfers
- Klanttevredenheid: NPS 43 (lees hier wat NPS is)
- Waardering in de Appstore: 4,48 sterren (7061 beoordelingen)
- Actuele projecten: 1357 live projecten, 334 meer dan begin dit jaar
- Aantal beheerders: 4291 beheerders, een stijging van 1344
- Unieke actieve devices: 140.000
Technische ontwikkelingen 2024
2024 stond bol van de innovatie met tal van nieuwe functies, hier enkele highlights:
- BouwApp 3.0. Een nieuw design en verbeterde gebruikerservaring.
- Beheeromgeving. Verbeterd om overzichtelijk te blijven en nieuwe features mogelijk te maken.
- AI-functionaliteit. Nieuwe opties voor het automatisch verbeteren van teksten.
- Gebiedsvolgen. Gebruikers kunnen nu niet alleen projecten maar ook gebieden volgen.
Plannen voor 2025
Mark en Paul gaven een vooruitblik op 2025 met de focus op het verbeteren van het bestaande platform en nieuwe functies zoals een tevredenheidsmonitor. Daarnaast is er aandacht voor het verbeteren van customer success, gaan we ons inspannen om het aantal klanten in het buitenland te vergroten (Duitsland, UK en België). Ook zijn we hard bezig om in aanmerking te komen voor een ISO-certificaat.
Volgend jaar wordt er ook een nieuwe app gelanceerd: Publiq. Deze app heeft ongeveer dezelfde functionaliteiten als de bestaande, maar richt zich op een breder scala onderwerpen waarover gemeenten communiceren.
Dankwoord
Mark en Paul sloten het webinar af door de klanten te bedanken voor het afgelopen jaar en iedereen uiteraard een fijne afsluiting van het jaar te wensen. We wensen iedereen een prettige jaarafsluiting en hopen jullie terug te zien bij ons volgende webinar!